Wat is de levertijd van producten?
Wij werken met verschillende levertijden. Zodra je een bestelling hebt geplaatst, ontvang je een orderbevestiging met daarin de verwachte leverdatum. Mocht de leverdatum helaas onverwachts wijzigen, houden we je hierover op de hoogte via de mail.
2. Kan ik producten bij Max Albers NL afhalen?
Ja, alleen op afspraak. Het is hierdoor mogelijk om je producten af te halen op onze afhaallocatie in Gennep.
3. Kan ik via e-mail of telefoon bestellen?
Je kan bij ons niet via e-mail of telefoon bestellen. Bestellingen kunnen uitsluitend via BOL.com of via onze webshop geplaatst worden. Via onze webshop: dit is heel makkelijk en snel te doen:
- Zoek de producten die je wilt bestellen.
- Vul het gewenste aantal in en klik op “in winkelwagen” om de producten in je winkelwagen te plaatsen.
- Ga naar je winkelwagen, vul eventueel een kortingscode in en druk op “verder met bestellen”.
- Vul je gegevens in en vul eventueel nog een persoonlijke bestelreferentie in voor je eigen administratie.
- Kies een betaalmethode en rond je bestelling af. Je kan kiezen om de bestelling te plaatsen met of zonder account. Er is overigens geen minimale bestelwaarde.
4. Waarom ontvang ik mijn bestelling in verschillende pakketjes?
We weten hoe belangrijk het is dat jouw producten zo snel mogelijk geleverd worden. Zodra een product klaar staat om verstuurd te worden, dragen wij het over aan onze logistieke partners. Zo garanderen we dat elk product zo snel mogelijk bij jou binnenkomt. Hierdoor kan het gebeuren dat jouw bestelling in meerdere pakketjes wordt geleverd. Voor jou komen hier natuurlijk geen extra kosten bij.
5. Kan ik bij jullie op rekening betalen?
Nee, dit is helaas niet mogelijk.
6. Heeft Max Albers NL een fysieke winkel?
Wellicht heb je jezelf al afgevraagd of wij naast een webshop ook een fysieke winkel hebben. Wij hebben geen magazijn of fysieke winkel die bezocht kan worden. Wel is het mogelijk af te spreken op onze afhaallocatie in Gennep.
7. Leveren jullie aan het buitenland?
Via www.maxalbers.nl of BOL.com kan je bestellingen alleen in Nederland laten leveren. Binnen Nederland kun je de bestelling op een ander adres laten bezorgen dan het factuuradres. Als je jouw bestelling niet op je factuuradres wilt laten bezorgen kun je in het bestelproces een ander bezorgadres toevoegen, mits beide adressen in Nederland liggen.
8. Ik wil mijn bestelling retourneren. Hoe doe ik dat?
Je kan (een deel van) je bestelling zonder problemen naar ons retourneren, mits de producten ongebruikt zijn en je de retour binnen twee weken na ontvangst aanvraagt.
Je kan een retour aanvragen door contact op te nemen met onze klantenservice. Vermeld hierbij je ordernummer en de artikelnummers van de producten die je wil retourneren.
Wij melden je retourzending vervolgens aan bij DHL en we sturen jou een retour pakbon en een retourlabel. De pakbon moet in de doos en het label moet op de doos geplakt worden. Hiermee kan je het pakketje bij een DHL punt afgeven en wordt het naar ons verzonden. Zodra wij je retourzending hebben ontvangen en verwerkt, krijg je van ons een creditfactuur en storten we binnen twee weken het geld aan je terug.
9. De leverdatum van mijn bestelling is gewijzigd. Wat moet ik nu doen?
Eigenlijk niks. Helaas kan het gebeuren dat jouw bestelling onverwachts is vertraagd. Dit kan verschillende oorzaken hebben. Zodra de datum is gewijzigd, krijg je hierover bericht van ons. Wanneer je als gevolg van een gewijzigde leverdatum je bestelling wilt annuleren, dan vragen wij je contact op te nemen met onze klantenservice. Zij kunnen je bestelling dan annuleren zodat je jouw geld krijgt teruggestort.
Zodra jouw bestelling is verzonden, ontvang je een verzendbevestiging. In de verzendbevestiging vind je meestal een Track&Trace code. Met deze code kun je op de website van onze vervoerder de status volgen.