Verzendkosten
Bestellingen vanaf 50 euro (excl. btw) verzenden wij gratis. Voor bestellingen onder de 50 euro (excl. btw) rekenen wij 6,95 euro (incl. btw) bezorgkosten.
Levertijd
Bij ons werken we met verschillende levertijden. Producten die op voorraad zijn en bijtijds op werkdagen worden besteld, worden binnen 24 uur verwerkt en afhankelijk van DHL, de daarop volgende werkdag opgepakt en bezorgd tussen 09:00 uur en 17:00 uur.
Bezorging
De meeste bestellingen worden door DHL bezorgd. Alleen producten met afwijkende maten en/of gewichten worden rechtstreeks door ons bezorgd met een andere logistieke partner.
Afleveropties (postbus / afhaalpunt / ophalen)
Het is (nog) niet mogelijk om je bestelling te laten bezorgen op een postbus of een afhaalpunt. Het is wél mogelijk, op afspraak, om je bestelling af te halen in Gennep. Op dit moment bezorgen wij alleen op vaste adressen.
Bezorggebied
De bezorging van onze producten vindt momenteel alleen plaats in Nederland.
Bezorgen op een ander adres dan het factuuradres
Je kan de bestelling op een ander adres laten bezorgen dan het factuuradres. In het bestelproces kan je een ander bezorgadres toevoegen, zolang het in hetzelfde land ligt als het factuuradres.
Status bestelling
In de verzendbevestiging vind je een Track & Trace code van de bestelling. Op de website van DHL kan je de status volgen.
Bestelling niet ontvangen
Dat is geen goed nieuws, maar er kunnen verschillende oorzaken zijn. We vragen je eerst de onderstaande punten te controleren:
- Controleer het afleveradres op de orderbevestiging. Is dit het juiste adres?
- Controleer de Track & Trace code. Deze vind je in de verzendbevestiging.
- De bezorger biedt de bestelling maximaal twee keer aan. Als je niet thuis bent wordt er een briefje achtergelaten. Als het niet lukt om de bestelling te bezorgen, gaat de bestelling terug naar het dichtstbijzijnde depot. Je moet de bestelling dan daar afhalen. Je ontvangt van onze logistieke partner een bericht als dat gebeurt.
Alles gecontroleerd, maar nog steeds geen bestelling ontvangen? Neem dan even contact op met onze klantenservice.
Bezorger gemist/ niet aanwezig
De bestelling wordt maximaal twee keer aangeboden. Was je niet aanwezig? De bezorger komt de eerstvolgende werkdag nog een keer langs tussen 09:00 en 17:00. Klik op de de Track & Trace code in de verzendbevestiging en controleer de huidige status van je bestelling.
Verkeerd en/of kapot product
Dat is natuurlijk niet onze bedoeling! Neem contact op met onze klantenservice dan lossen we dit voor je op. Als je het ordernummer bij de hand hebt, kunnen we je snel helpen.